Hola amics,

Durant els últims anys he tingut la sort de poder formar moltes persones en la pràctica de l'ornitologia donant cursos a l'Institut Català d'Ornitologia i després de l'experiència, veig que és important poder oferir informació continuada sobre les qüestions que interessen a l'aficionat a l'ornitologia.

Estic molt content d'haver format més d'un centenar de persones, de les quals una part important d'elles continuen observant ocells de forma regular i, en molts casos, apassionada. Sento que per culpa meva ara us diguin freakies a la feina o a l'escola però... què hi farem! Jo ja m'hi he acostumat!

En aquest blog, aniré proporcionant informació sobre prismàtics, guies de camp, llocs d'observació d'ocells, activitats i llibres (cal llegir!).

Espero que sigui del vostre interès i estic plenament obert a suggerències si voleu que parli d'algun tema.

Bon birding!

Abel Julien

Comentaris

  1. Doy fe de esa pasión que transmites por el conocimiento de los pájaros, la cual nos has contagiado de tal manera, que ya no podemos salir por la puerta de casa sin llevar los prismáticos. Nuestros paseos diarios se han convertido en un reto para identificar pajarillos, y aprender sus cantos. Va nuestro agradecimiento por habernos convertido en "freakies" !!

    ResponElimina
  2. Ya sabes, Matilde, a pajarear! Descubrir la afición a las aves te abre un nuevo mundo. A disfrutarlo!
    Abel

    ResponElimina
  3. Ondia Abel, comparteixo totalment amb tu el que dius, si ser "freaki" és que t'agradi la natura i els ocells als cinquanta anys es que en general no s'arriba a saber la gran passió que ens mou i ens motiva cap élls!! visca els "freakis" doncs!jo també en tinc cinquanta i m'agraden i m'apassionen tant com quan en tenia vuit.

    Carles

    ResponElimina
  4. Sí, Carles, esperem que aquesta passió es mantingui. I, de fet, és el cas de la majoria d'aficionats a l'ornitologia, que mentre el cos aguanta estan al peu del canó fins al final. És sorprenent que alguns dels grans treballs d'ornitologia actuals els estan fent gent de 60, 70 o 80! (sense anar més lluny, el Svensson).

    Salut!

    Abel

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars